ارائه خدمات تقسیطی مسافرتی و گردشگری به فرهنگیان کل کشور

گردشگری فرهنگیان

مدیرعامل شرکت زاگرس از انعقاد تفاهم نامه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته خبر داد.

به گزارش سبکی نو، با حضور مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی، جهانگردی و زیارتی زاگرس وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان و سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری به جامعه فرهنگیان شاغل و بازنشسته کل کشور امضاء شد.

در این تفاهم‌نامه که توسط سید ریاض‌الدین طباطبایی و صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، ارائه خدماتی مانند تهیه بلیط هواپیما و قطار برای مسافرت‌های فرهنگیان، برگزاری تورهای زیارتی و تفریحی و آموزشی، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و همچنین سفرهای زیارتی عتبات عالیات پیش‌بینی‌شده است.

طباطبایی با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان متشکل از چهار هلدینگ بورس بانک بیمه (مالی)، خدماتی، ساختمانی و پتروشیمی است گفت: هلدینگ خدماتی اخیراً تشکیل و مقرر شد شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ با برنامه‌ریزی هدفمند و سیستماتیک و بر اساس نیازمندی‌های فرهنگیان خدمات متنوع در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری را ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت زاگرس افزود: شرکت خدمات مسافرتی زاگرس از زیرمجموعه‌های این هلدینگ خدماتی است که ۱۰۰ درصد سهام این شرکت متعلق به فرهنگیان عزیز است.

وی افزود: این شرکت تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض‌الحسنه رسالت منعقد کرده که بر اساس آن به هر فرهنگی و اعضا خانواده آن‌ها برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات ۹ میلیون تومان وام بدون بهره تا سقف ۳۶ میلیون تومان با ارائه فیش حقوقی، کسر از حقوق و یک فقره سفته یا چک به بانک رسالت تعلق می‌گیرد.

تمام فرهنگیان اعم از شاغل و بازنشسته می‌توانند در سامانه mookeb. ir در بخش ثبت نام زیارتی، نسبت به تکمیل فرم اقدام، یا با شماره‌های ۸۸۳۸۱۶۶۸ تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل شرکت خدمات مسافرتی زاگرس ادامه داد: سایر سفرهای داخلی نیز به‌صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۶ تا ۱۰ ماهه و برای سفرهای خارجی نیز ۱۰ تا ۱۸ ماهه می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید