14 روز تا ثبت نام مرحله اول کنکور 1402

فقط 14 روز تا ثبت نام اولین مرحله کنکور باقی مانده و باید تا این لحظه مطالعه و تست زنی را آغاز کرده باشین.

به گزارش سبکی نو، 8 آبان ماه ثبت نام اولین مرحله کنکور 1402 هست و این اولین باری است که قراره کنکور دو مرحله ای برگزار بشه.

شما داوطلب عزیز و کنکوری محترم، چقدر خودتو برای یکی از مهم ترین آزمون های زندگیت آماده کردی؟ اصلا درس خوندنو شروع کردی یا دل و دماغشو نداری؟

شروع کن و مطمئن باش می تونی

بی خیال؛ نگو دل و دماغ ندارم و امسال به کنکور فکر نمی کنم که اصلا تو کتمون نمی ره! دست بجنبون و با سبکی نو استارت کارو بزن.

کافیه سوپر اپلیکیشن سبکی نو را نصب کنی و بری تو دل کار. تو این اپ می تونی خودتو به بقیه درس خونا برسونی و با کمترین استرس و فشار برای کنکور و ثبت نام در اون آماده بشی.

اگر هم درس خوندنو شروع کردی، ولی نظم و برنامه نداری بازم با سوپر اپلیکیشن سبکی نو خودتو بکش بالا و با برنامه منظم پیش برو.

گروه سوم هم که شامل درس خونای قهارن که از تابستون مطالعه را با برنامه و نظم خاصی شروع کردن؛ شما هم می تونید با اپ سبکی نو ترازهاتونا بالا و بالاتر ببرید و شانس موفقیت تونا بیشتر و بیشتر کنید.

14روز تا ثبت نام اولین مرحله کنکور

خلاصه فقط چهارده روز تا ثبت نام مرحله اول کنکور باقی مونده و 29 و 30 دی ماه هم اولین مرحله کنکور دومرحله ای 1402 برگزار می شه. یعنی سه ماه و شش روز دیگه. بی خیال و غافل نشینین و تند و سریع سوپر اپلیکیشن سبکی نو را نسب و به روزها و افق های روشن آینده تحصیلی تون نزدیک و نزدیک تر بشید.

سوپر اپلیکیشن سبکی نو برنامه، مشاوره، اساتید برجسته، آموزش و تست و سرگرمی و هرچیزی که برای یک کنکوری لازم و مناسبه داره و بهتون قول می دیم که از هر قشری از جامعه که باشین، می تونین با سبکی نو موفق به ورود به دانشگاه بشین.

سبکی نو بی نهایت در دست تو است. از این بی نهایت غافل نشین که حتما ضرر می کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید