۱۰ دی ماه آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه با سابقه تحصیلی

فارغ التحصیل

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۱۸ هزار نفر در تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: فرصت ثبت نام تا شنبه دهم دی ماه ادامه دارد.

به گزارش سبکی نو، دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم از ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۸ هزار نفر این رشته‌ها را انتخاب کرده اند و سایر داوطلبان تا ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته‌ها اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: اسامی پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش دهه سوم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام می‌شود.

بر اساس مصوبه سی و سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش برخی از رشته‌های تحصیلی در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به شیوه صرفاً با سوابق تحصیلی و با ملاک معدل کتبی دیپلم اعلام شده است.

داوطلبان می‌توانند با توجه به نوع دیپلم داوطلب و رشته انتخابی وی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ براساس ظرفیت‌های خالی مانده رشته محلهای پذیرش مرحله مهرماه سال ۱۴۰۱ و بر اساس دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید