مافیا مخالف حذف کنکور!

مافیای کنکور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: پشت پرده بسیاری از مباحثی که در حوزه کنکور قرار دارد، مافیای کنکور هستند، و الا هم شورای عالی و هم مجلس موافق حذف کنکور هستند.

به گزارش سبکی نو، محمد مهدی زاهدی با اشاره به اینکه سیاست اکنون کشور حذف کنکور است گفت: محور حذف کنکور برخلاف تصور وزارت علوم نیست بلکه وظیفه‌ی وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه قرار بود به جای کنکور، سه سال آخر تحصیلی دانش‌آموزان یک آزمون استاندارد برگزار کنند، اضافه کرد: اما این امر تاکنون اجرایی نشده و وزارت آموزش و پرورش، هیچ گاه قاطع در این زمینه برنامه‌ریزی نکرده است.

زاهدی افزود: پشت پرده بسیاری از مباحثی که در حوزه کنکور قرار دارد، مافیا کنکور هستند، و الا هم شورای عالی و هم مجلس موافق حذف کنکور هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز داشت: دانش‌آموزان دبستانی و دبیرستانی را ما در آموزش و پرورش و نظام آموزشی تربیت کرده‌ایم، اما باید بپذیریم که نتوانستیم آن‌ها را درست تربیت کنیم.

وی ادامه داد: نظام آموزش و پرورش به دلیل انتشار ویروس کرونا در دو سال اخیر ضربه محکمی خورد، زیرا فضای مجازی را برای دانش‌آموزان باز کردیم و تنها تک بعدی به آموزش مجازی نگاه کردیم ، فضایی به اسم سیستم شاد درست کردیم و برای دسترسی به آن باید موبایل و تبلت هوشمند داشته باشید، اما عده‌ای هیچ امکاناتی نداشتند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید