سبکی نو: دستگاه زیراکس والدین!

ابزارهای سبکی نو برای خانواده

توجه، توجه، اگه در حال خوندن این مقاله هستی، یعنی یه هدفی داری که واسش سخت داری تلاش میکنی…حالا این هدف میتونه قبول شدن خودت توی یه دانشگاه درجه یک باشه یا میتونه قبول شدن بچت توی یه دانشگاه درجه یک باشه… به هر حال این مقاله برای خانواده ی دانش آموزه…پس بده دست صاحابش و حواستو ضرب کن!

یادت میاد وقتایی که بچه کوچیک بود، مدام غر میزدی که کاش از میشد از خودم چندتا کپی بگیرم و روی بچه درست و حسابی وقت بذارم؟

مثلا یکیو میفرستادی سرکار پول در بیاره، یکیو می فرستادی غذایی که دوست داره رو درست کنه، یکیو پیگیر میذاشتی بالا سرش که تربیت صالحه داشته باشه، یکی هم میفرستادی تو تخت خواب که خستگیتو جبران کنه…

شاید همین الانم دلت بخواد!

خب این آرزو که در عمل شدنی نیست…  چون قطعا هیچ پدر و مادری نمیتونه بره تو دستگاه زیراکس و از خودش 10 تا کپی بگیره!

همه میدونیم که سال کنکور چقدر برای همه سخت میگذره؛ فشار و استرس یه طرف، زمان و هزینه ها یه طرف، کنار اومدن و درک کردن بچه هم یه طرف… معمولا بعد از این که بچه‌ها تو سن 6، 7 سالگی میرن مدرسه و از آب و گل درمیان، مامان باباها اون دستگاه زیراکس رو فراموش میکنن و 12 سال بعد، موقع کنکور دادن دوباره یادش می‌افتن!

حالا ما اینجاییم که بهت بگیم آقا نمیخواد از روی خودت زیراکس بگیری؛ اون دستگاهو بیخیال شو!

به جاش بهت میگیم چیکار کنی که همون یه دونه ای که هستی برای درست کردن همه چیز کافی باشه!

بسپارش به سبکی نو؛ خیالت راحت باشه!

توی سبکی نو چه خبره؟

اگه یه پدر یا مادر هستی که بچه شما دهم، یازدهم یا دوازدهمه، احتمالا سبکی نو رو دست فرزندت دیدی یا شک داری که بفرستیش تو سبکی نو یا نه.

ما به شما این مژده رو میدیم که جاش توی سبکی نو امن و راحته!

اما از کجا معلوم؟ بالاخره باید یه جوری مطمئن بشی دیگه!

الان بهت میگم؛ یکی یکی!

هم ما میدونیم، هم شما که یکی از دغدغه‌های شما به عنوان پدر یا مادر اینه که بچه‌ها خیلی درگیر شبکه‌های اجتماعی و سوشال مدیا هستن و وقت زیادی رو توی این شبکه‌ها سپری میکنن. حالا سبکی نو این وسط چیکارس؟!

مختصر و مفید بگیم؛ سبکی نو یه سوشال مدیای آموزشی داره به اسم ویترین. اصلی‌ترین تفاوت ویترین هم با بقیه سوشال مدیاها اینه که قرار نیست هیچ محتوای غیرمرتبطی به بچه‌ها نمایش داده بشه؛ نه تنها بچه‌ها‌، بلکه معلم‌ها و مشاورها در یک شبکه اجتماعی قرار میگیرن که پر شده از محتواهای آموزشی با یک فضای متمرکز اما تعاملی.

اینطوری حتی اگه بچه‌های زمان زیادی رو هم توی سبکی نو سپری کنن، خیالت راحته که وقتش با محتوای مفید پر شده!

احتمالا میخواستی یکی از روی خودت زیراکس بگیری که حواسش به بچه باشه که همش توی اینستاگرام نچرخه و وقتشو تلف نکنه. نه؟ خب این یکی که با ویترین کنسل شد. خدا رو شکر!

حالا ما اومدیم یه پرس و جویی کردیم؛ دیدیم خیلی از پدر و مادرا نگران “ارتباط امن” بچه‌ها با هم و با معلم و مشاور هستن.

ما حتی واسه این یکی هم یه فکری کردیم!

همه امکانات ارتباطی سبکی نو مثل چت و تماس یا کانال خصوصی، کاملا امن هستن و فیلترهایی برای محدودیت مکالمات دارن. مثلا کلماتی که مودبانه نیستن یا هر مشکل اخلاقی دارن، توی سبکی نو فیلتر میشن و امکان ارسال ندارن.

به علاوه در کل پلتفرم سبکی نو، هیچ یک از افراد به اطلاعات خصوصی هم، مثل شماره تلفن و آدرس شبکه‌های اجتماعی همدیگه دسترسی ندارن.

دیگه چی؟!

دیگه این که نگران هزینه کتاب، کلاس، مشاور و معلم و این چیزای بچه هم نباش!

ما چندتا بخش داریم به اسم معرفی کتاب، دوره آنلاین، مشاوره و … که توی هر کدوم میتونی با توجه به شرایطی که داری و سطح تحصیلی فرزندت، بهترین گزینه رو انتخاب کنی! دیگه هم اسیر تبلیغات و توصیه‌های آشنا و همسایه نمیشی برای انتخاب کردن بهترین کلاس و کتاب و دوره.

حالا فرق ما با بقیه چیه؟

اینه که ما به جای این که یه کلاس، کتاب، دوره آموزشی یا مشاوره رو به زور به یه دانش آموز غالب کنیم، میایم بر اساس تیپ شخصیتی دانش آموز، بهترین گزینه رو بهش پیشنهاد میدیم.

اینطوری هم بچه با درس خوندنش حال میکنه، هم تو خیالت راحته که بچه درست و حسابی درس میخونه و جاشم امنه!

خلاصه که پدر عزیز، مادر عزیز

برای این که اوضاع رو دست بگیری، نیازی به دستگاه زیراکس یا چوب جادویی هری پاتر نداری!

کافیه ما رو داشته باشی!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید