درباره ما

سلام بر شما کاربر گرامی

بابت حسن انتخاب شما در خصوص سوپر اپلیکیشن ( سبکی نو ) تبریک عرض می کنیم  . انتخاب فضایی جدید ، هوشمند و کاربردی برای رسیدن به اهداف تان نشان دهنده آگاهی و درایت شما است .به شما این اطمینان را می دهیم که استفاده از این نرم افزار در انجام هرچه بهتر فعالیت های مرتبط تان با بستر آموزشی به ویژه فضای کنکور بسیار تاثیر گزار خواهد بود .

همه شما فارغ از هر نوع حساب کاربری که هنگام ورود به نرم افزار انتخاب کرده اید با مشکلات و دغدغه های یک دانش آموز متوسطه دوم و کنکوری ها آشنا هستید ؛ حتی دانش آموزانی که در کلان شهر ها و با امکانات فراوان زندگی می کنند با مشکلات عدیده ای روبه رو می باشند چه رسد به کسانی که در شهر های کوچک و کم امکانات زندگی می کنند. مشکلاتی مانند : اتلاف وقت و مواجه شدن با محتوای نامناسب آموزشی و اخلاقی و … در صورت استفاده از شبکه های اجتماعی ساخته نشده متناسب با نیاز های اقشار فعال در حوزه آموزش ، بهره مندی از مشاور توانمند و امکان ارزیابی عملکرد آن در بستری مناسب ، انتخاب آگاهانه کتب کمک درسی ،رفع اشکالات علمی و آموزشی در کمترین زمان ،انتخاب مناسب ترین کلاس آموزشی مطابق با شرایط مالی وعلمی خودش ، مدیریت زمان و … .

معرفی

دیگر زمان آن رسیده بود تا گروهی تشکیل شود و برای سامان دادن اوضاع نا به سامان آموزش و به ویژه کنکور ایران بدون در اولویت قرار دادن مسایل مالی بستری ایجاد کند تا همه اقشار مرتبط با حوزه آموزش و همچنین فضای کنکور بتوانند به آسانی و با اطمینان خاطر در فضایی هوشمند و کاربردی و متناسب با نیازهای حال حاضر آموزش و کنکور در ایران ، به اهدافشان برسند .از این رو لازم دانستیم تا با کمک و همفکری با تعدادی از مشاورین و رتبه های برتر  پس از نیاز سنجی ،پلتفرمی چندجانبه با  شش نوع حساب کاربری ( دانش آموز ، خانواده ، مشاور ، معلم ، مدرسه ،آموزشگاه ) ایجاد کنیم .

اهداف

هدف ما سنجیدن نیاز ها و پیدا کردن مشکلات موجود در زمینه آموزش و به ویژه کنکور و برطرف کردن آن ها با بکار گیری روش های هوشمند وجدید است .تیم متخصص و جوان ما همواره آماده ایجاد بخش های جدید و رفع نواقص آیتم های موجود کنونی در نرم افزار است. تیم ما بخش های زیاد دیگری نیز تدارک دیده است که در آینده ای نزدیک در نسخه های بعدی نرم افزار ارائه خواهد کرد. هدف مجموعه ما این است که روز به روز با استخدام نیرو های متخصص و توانمند ، قدرتمند تر و بزرگ تر شود تا بتواند با ارائه خدمات متنوع به کاربران گرامی با توان بیشتر بکوشد .

حسن ختام

امیدواریم که توانسته باشیم پس از چند سال تلاش محصولی ارزشمند  وکاربردی ایجاد کرده باشیم و از شما در خواست می کنیم در صورت رضایت ازخدمات ارائه شده در اپلیکیشن ما ، آن را به دوستان و یا همکارانتان معرفی کنید تا آن ها نیز بتوانند به خانواده سبکی نو بپیوندند.در صورتی که پس از خواندن این متن و یا استفاده از نرم افزار سوالی در ذهن تان به وجود آمد ؛ می توانید با مشاهده موشن گرافیک های آموزشی ما یا مطالعه سوالات متداول مربوط به حساب کاربری تان ، به احتمال زیاد پاسخ سوالات تان را دریافت کنید. در غیر این صورت می توانید با مراجعه به بخش ( ارتباط با ما ) سوال یا مشکل تان را با پشتیبان های ما در میان بگذارید.                                                     

آموزش با سبکی نو